Select Page

hartanah hari ini ANDA WAJIB TAHU

Membeli hartanah dengan ilmu dan matlamat yang jelas adalah Sangat Penting kerana kesilapan anda mungkin membuatkan anda bakal merana kelak

Bukan tujuan menakutkan pembeli hartanah, tetapi pengalaman setiap hari saya bertemu dengan dengan ramai pemilik dan pembeli hartanah… buatkan saya lebih terbuka.

Bukan hanya kisah suka gembira sahaja tetapi ada juga kisah duka pedih memiliki hartanah….

Disinilah saya lihat menapa pentingnya saya terus memberi kesedaran tentang ilmu pemilikan hartanah yang betul dan akhirnya bakal membuka minda masyarakat dan orang awam mengenainya.

Samaada mereka mahu Menyewakan, Memberi Sewaan, Menjual, Membeli Hartanah…. malah permasalah berkaitan pemilikan, negatif cash flow juga renovasi bakal dikongsikan disini….

“Memiliki hartanah dengan solusi”

– Syahrizat Mohd Halid –

Dapatkan EXCLUSIVE E-BOOK khas dari Reno Rent Brothers

“10 Tips Makeover Terbaik Bagi Jadikan Rumah Raya Anda SUPER AWESOME 2018 

Dapatkan VideoBook, anda

boleh lihat terus atau muat

turun secara PERCUMA

“Panduan Beli Rumah Wajib

Tahu Paling Hipster 2018″

TESTIMONI PELANGGAN

Wow, saya rasa ini pertama kali saya dengar ada servis macam ni… Saya rasa cukup mudah dan tak perlu nak fikir apa nak buat

En Yusof, – Cyberjaya

Terbaiklah… senang hati saya ada yang bantu saya untuk uruskan… Tak pernah lagi jumpa servis macam ni… ini pertama kali saya dengar

Pn Sheryna , Damansara

Alhamdulillah… dapat juga hajat saya nak beli rumah, sebelum ni saya ada tanya dengan yang lain… Ingat takde jalan dah, tapi syukurlah ada juga ruang…. Terima Kasih Tuan

Alif, Sandakan

Suami saya dah hampir 50 tahun depan, tu lah ingat dah tak boleh dah nak beli rumah… Terima Kasih kerana bantu dan kini saya dah dapat rumah untuk kami sekerluarga berteduh

Sheeda, Gombak

Tulah… dulu saya rasa macam susah sangat nak beli rumah ni…. tapi dah jumpa ni banyak saya faham. Ni dah nak dapat kunci dan ada pulak duit “renovation free”, Terima Kasih ye

Azlin, Taman Medan

Perggh, tak sangka petua tu memang power… Alhamdulillah syukur dapat jumpa, hartanah dan saya kini sihat dan sangat positif

Aqi, Klang

Dulu saya ingat susah… rupanya memang ada cara beli hartanah tanpa deposit yang banyak…. Tercapai hajat saya miliki hartanah sebelum 23 tahun

Zul, Serdang

Tak sangka, dengan beli rumah saya mampu buang semua hutang jahat. Sekarang, selain dapat rumah saya lebih positif…

Rizal

RAKAN KONGSI KAMI

Hubungi Kami